Gast schreef:
Weet waar je aan begint , weer menselijk en speel niet voor rechter ! Ik heb net 11 maanden onschuldig in voorhechtenis verbleven te Antwerpen . Dit heeft me getraumatiseerd voor de rest van, mijn leven ! Die onmeselijkheid van de cipiers , het ontnemen van de mensenrechten , het niet toepassen van de wet Borginon , Het uitbuiten van gevangenen door ze te veplichten te werken aan een loon alwaar je uw tv eten of cigaretten nog niet van kan betalen ! Als hartpatiënt na 21.00 u vragen naar medicatie en dan maar in een isoleecel worden vastgebonden NAAKT !!! Aspirant cipiers , probeer uw geluk bij de plantsoen dienst ! Veel gezonder , en je wordt geapreciëerd door uw medemens . Weet en vergeet niet dat 60% van de gevangenen ONSCHULDIG vastzitten , en nog een groot deel onnodig (het niet kunnen betalen van alimentatiegelden , hoe kan je betalen in gevangenschap) !!!
Het beste .
Beste,
Als student Journalistiek werk ik aan een portfolio rond het thema criminaliteit. Nu is mijn vraag of je het eventueel ziet zitten om een interview te doen over jouw verhaal? Je kan mij altijd contacteren op het e-mailadres
pieter.maes@student.khm.beDank bij voorbaat,
Pieter