Site Logo

www.mensenrechten.be

Forum Liga voor Mensenrechten

Het is do sep 09, 2010 1:00 am

Alle tijden zijn GMT + 2 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Cipier gezocht voor info!
BerichtGeplaatst: ma maart 06, 2006 12:37 pm 
Hoi hoi!
Ik doe mee met de examens voor cipier; penitentiare beamte mooier gezegd. En ik had graag even een gesprekje gehad met iemand die in het vak zit. IK ben al door de eerste ronde gekomen, nu volgen er nog twee dus. Had graag wat info gehad enzo

Groetjes!

Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 06, 2006 10:49 am 

Hallo Marleen

Hebt u ondertussen al ergens informatie gevonden?
Of kunt u mij zelf inforamtie geven over de groepsproef en het gesprek?

Is het mogelijk mij deze te bezorgen, ik heb me namelijk ook net ingeschreven voor penitentiar beambte en ben op zoek..

Alvast bedankt

Groeten

Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Cipier gezocht voor info!
BerichtGeplaatst: di apr 08, 2008 11:04 pm 
Marleen schreef:
Hoi hoi!
Ik doe mee met de examens voor cipier; penitentiare beamte mooier gezegd. En ik had graag even een gesprekje gehad met iemand die in het vak zit. IK ben al door de eerste ronde gekomen, nu volgen er nog twee dus. Had graag wat info gehad enzo

Groetjes!

Hoi Marleen,

ik zou graag ook me inschrijven voor cipier.. kan ik mss wa praten met je over die examens enzo? is dat hetzelfde als bij de politie ofzo?

groetjes, Nick

( nixster10@hotmail.com)

Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 10, 2008 4:10 pm 
Site Admin

Dag aankomende PB's!

Voor info over het examen PB kan je best terecht bij de vakbonden. Verschillende vakbonden organiseren voorbereidingsavonden en geven brochures uit met tips en voorbeeldvragen van het examen.

Tot nu toe vond ik al info op http://www.acv-gevangenissen.be en een brochure met voorbeeldvragen op http://users.telenet.be/ACODPCB-2/index.htm

Veel succes!

Astrid

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 27, 2009 8:05 pm 
hey ik ben jeffrey en ik zouw heel graag solisiteren voor deze jop kan u mij wat informatie geven alvast bedankt grtzzz

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jan 31, 2009 1:10 am 
Weet waar je aan begint , weer menselijk en speel niet voor rechter ! Ik heb net 11 maanden onschuldig in voorhechtenis verbleven te Antwerpen . Dit heeft me getraumatiseerd voor de rest van, mijn leven ! Die onmeselijkheid van de cipiers , het ontnemen van de mensenrechten , het niet toepassen van de wet Borginon , Het uitbuiten van gevangenen door ze te veplichten te werken aan een loon alwaar je uw tv eten of cigaretten nog niet van kan betalen ! Als hartpatiënt na 21.00 u vragen naar medicatie en dan maar in een isoleecel worden vastgebonden NAAKT !!! Aspirant cipiers , probeer uw geluk bij de plantsoen dienst ! Veel gezonder , en je wordt geapreciëerd door uw medemens . Weet en vergeet niet dat 60% van de gevangenen ONSCHULDIG vastzitten , en nog een groot deel onnodig (het niet kunnen betalen van alimentatiegelden , hoe kan je betalen in gevangenschap) !!!

Het beste .

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 08, 2009 10:04 pm 
Gast schreef:
Weet waar je aan begint , weer menselijk en speel niet voor rechter ! Ik heb net 11 maanden onschuldig in voorhechtenis verbleven te Antwerpen . Dit heeft me getraumatiseerd voor de rest van, mijn leven ! Die onmeselijkheid van de cipiers , het ontnemen van de mensenrechten , het niet toepassen van de wet Borginon , Het uitbuiten van gevangenen door ze te veplichten te werken aan een loon alwaar je uw tv eten of cigaretten nog niet van kan betalen ! Als hartpatiënt na 21.00 u vragen naar medicatie en dan maar in een isoleecel worden vastgebonden NAAKT !!! Aspirant cipiers , probeer uw geluk bij de plantsoen dienst ! Veel gezonder , en je wordt geapreciëerd door uw medemens . Weet en vergeet niet dat 60% van de gevangenen ONSCHULDIG vastzitten , en nog een groot deel onnodig (het niet kunnen betalen van alimentatiegelden , hoe kan je betalen in gevangenschap) !!!

Het beste .

Beste,

Als student Journalistiek werk ik aan een portfolio rond het thema criminaliteit. Nu is mijn vraag of je het eventueel ziet zitten om een interview te doen over jouw verhaal? Je kan mij altijd contacteren op het e-mailadres pieter.maes@student.khm.be

Dank bij voorbaat,

Pieter

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 9:03 am 
HOE INSCHRIJVEN VOOR EXAMEN CIPIER???
Grtjs

Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 2 uur