Site Logo

www.mensenrechten.be

Forum Liga voor Mensenrechten

Het is vr sep 10, 2010 10:43 pm

Alle tijden zijn GMT + 2 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: huwelijk met illegaal
BerichtGeplaatst: za nov 07, 2009 1:19 pm 

na 6maanden illegaal in belgie te zijn heb ik eindelijk de papieren voor mijn thaise vriendin in orde gekregen,we moesten enkel nog op onderzoek gaan voor schijnhuwelijk.Dus is er een huwelijksaanvraag gerigistreeerd op het stadhuis in Hasselt.Maar nu stapt mijn vriendin verleden week op de verkeerde bus ,ze ging naar maaseik,en ze kwam in maastricht in nederland terecht.bijgevolg controle op de bus.Ze pakken haar op en zit opgesloten in Utrecht SOESTERBERG in het detentiecentrum,in mensonwaardige toestanden(zie internet).Nu heeft Nerderland een claim ingedient bij de Belgische autoriteiten om te vragen of Belgie haar naar hier haalt,of dat gaat lukken is nog maar een vraag,en de kans is miniem.Het zou tot 6weken duren voor dat ik iets weet,of zelfs nog langer.Ik ben ten einde raad ,ik weet niet meer wat ik nu nog kan doen.EDWIN2

Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: huwelijk met illegaal
BerichtGeplaatst: ma nov 30, 2009 9:55 pm 
ik ben belg en nu al meer dan 28 maanden verloofd 15 maanden getrouwd alle gevraagde papieren afgeleverd en nog steeds geen visum voor mijn vrouwtje die nochtans vroeger verschillende malen in belgie was op familie bezoek. maar geeft nu niet het recht om bij haar man te zijn. de visumaanvraagen werd na de blijkbaar is alles legaal willen doen ook niet goed ben zelfs verbiterd steeds te moeten horen ge had ze nooit mogen laten terug gaan naar india dan waren we tenminste samen

Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 2 uur